Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем 156 1.6 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем 156 1.6 ТС

    Имам проблем с моята 156 сутрин когато още е студена.Когато дам газ, дори и малко , колата се дави и се вижда как изобщо не може да зацепи ( оборотите падат, тръгва да гасне ).Като я изчакам 1-2 мин, и я вкарам в обороти(3 - 3500) това нещо почти изчезва, а след 20-30 км. се оправя изцяло.Някакви идеи какво може да е?
    настояща - BMW 3er
    ex. Alfa Romeo 156 - 2006-2007
    ex. Alfa Romeo 164 - 2000 - 2005

  • #2
    термодатчика в термостата може да е прецакан ?
    струва към 25лв в Т и Н
    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

    Comment


    • #3
      аз бях така от дебитомер ... виж дали може да мине 5000 оборота ...

      Comment


      • #4
        ахам , и аз съм бил така от дебитомер, но не ми се искаше да те почваме с тежките болести
        '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
        '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
        '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

        Comment


        • #5
          Минава 5000 об.(пълни си оборотомера) .... дано не е дебитомер.Смених въздуховода към дебитомера(беше спукан) , проблема си остана.
          Някакви други идеи?Тестер ще покаже ли какъв е проблема?
          настояща - BMW 3er
          ex. Alfa Romeo 156 - 2006-2007
          ex. Alfa Romeo 164 - 2000 - 2005

          Comment


          • #6
            ами зависи от диагностика, обади се на бобо най добре
            '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
            '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
            '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Amorphis
              Минава 5000 об.(пълни си оборотомера) .... дано не е дебитомер.Смених въздуховода към дебитомера(беше спукан) , проблема си остана.
              Някакви други идеи?Тестер ще покаже ли какъв е проблема?
              абе тя и мойта стигаше ред-лайн ама на 5000 оборота направо спираше ... и нагоре едвам едвам ...

              Comment


              • #8
                При мене го няма този проблем, върви си нормално, проблема е сутрин,като я запаля ,да качи над 1500 об.(под 1500 упорито си се дави) 10 мин след това позагрява и почти се маха и след още 10 вече го няма проблема.(има го само като е студена).
                настояща - BMW 3er
                ex. Alfa Romeo 156 - 2006-2007
                ex. Alfa Romeo 164 - 2000 - 2005

                Comment


                • #9
                  Колега, и при мен има същите симптоми. Най-гадното е ако се случи при излизане от подземния гараж в работата - като забие по средата на баира и трябва да излизам с пилене на гуми, не знам как имам още грайфери
                  Ходих на диагностика и се оказа, че е датчик на разпределителния вал и/или МПХ, но така и не съм ги сменил още. Като ми остане време ще ги сменя и ще кажа дали има ефект.
                  '05 166 V6
                  '98 156 2.0 TS ex ...

                  Comment


                  • #10
                    Отначало и при мен се появиха подобни симптоми при работа на бензин,сутрин докато подгрявам и още не съм минал на газ,но после започна изцяло да гасне,при подгрят двигател но когато съм на газ Значи трябваше над минимум от 5 до 10 минути да подгрявам и тогава тръгвам!И пак ако не форсирам при изчакване за предимство,ДВГ се опитваше да се дави и да гасне,все още на бензин!Диагностиката показа,грешка на ламбда сонда Освен това старата не беше оригиналната!Смених я,и оттогава над1000км.никакви проблеми.Сега мога да стартирам ДВГ-то и след 1 минута ГАЗ,както казва колега от Варна,първи на светофара

                    П.П.Това е при мен,без да давам точна диагностика,но си струва да я закараш да "дохтор"Още повече,не си много далеч от спецовете в София!УСПЕХ
                    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 140HP 10.2001
                    ------------------------------------------

                    Comment


                    • #11
                      Ламбда Сонда, това е мн.сериозен проблем.Ще я закарам за профилактика, но все си мисля че е нещо от рода на датчик или термостат(за нагряването на въздуха , който влиза в ДВГ като е студена).Ако е ламбда сонда ще варират и оборотите (900-1500) на празен ход (имах 164 преди време на газ и точно това се получаваше и трябваше да сменя сондата).А пък и на газ яко се изцакват точно тези части, а при мен сондата е оригинална и никога не е имало газова уредба.
                      Но ще видим, да се надяваме , че е малко "проблемче"
                      Мерси за всички съвети!
                      настояща - BMW 3er
                      ex. Alfa Romeo 156 - 2006-2007
                      ex. Alfa Romeo 164 - 2000 - 2005

                      Comment

                      Working...
                      X